Naam:
margrietopbedevaart.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

In 2010 ben ik gestart met het lopen bedevaartstochten. Een hobby die al snel tot een ware passie werd. Mijn eerste voetreis bracht mij van mijn woonplaats Geleen helemaal naar het Spaanse bedevaartsoord Santiago de Compostela. Al snel volgden der Jakobsweg im Elzas, de wandeling van Assisi naar Rome en de voetreis via Podiensis. In 2013 heb ik de indrukwekkende tocht van Florence naar Assisi gelopen.

Over mijn reis

Dit jaar start ik op 20 juli in München om Der Munchner Jakobsweg te lopen die eindigt in Bregenz waar ik omstreeks 31 juli zal aankomen.

Daarna ga ik samen met Han 2 weken vrijwilligerswerk doen in het pelgrimscentrum van Scheidegg.

Omstreeks 20 augustus start het 2e deel van mijn tocht en hoop ik binnen 30 dagen het noordelijke deel van de kustroute en de Camino Primitivo naar Santiago de Compostela te volbrengen.

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

België, China, Duitsland, Egypte, Frankrijk, India, Indonesië, Israël, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Marokko, Mexico, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Senegal, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.